miércoles, 2 de noviembre de 2016

DURANGOKO JAIAK (MOSORRO EGUNA)

  DURANGOKO JAIAK (MOSORRO EGUNA)      

Larunbatean, 2016ko urriaren 22an, Durangoko jaietako mozorro eguna izan zen. Han kuadrilla

guztiak zeuden mozorrotuta goizetik. Nik lagun bat dekot Durangon, Amets izenekoa eta bere koadrillarekin nengoen, goizego 11:30tik gaueko 10:00 rarte. Gu be bai mozorratu ginen, empollonak. Gu moduko beste batzuk ere egon ziren. Nire mozorro gustokoena izan zen koadrilla batena, joaten zirela Athletiko gabarrataz. Karroza bat zuten eta denak Athletic-eko kamisetarekin. Ere gustatu ziztaidan asko neska batzuena, joaten ziren estarbaks basuarena, eta nire gustokoena zen neska eta mutil batzuk, joaten ziren del mounstro de las galletas, oso barregarriak zeuden. Nire lehenengo urtea izan zen joaten nintzela eta oso ondo pasatu nuen. Bukatzeko afaldu genuen eta etxera. Egun hori oso polita da, eta barregarria, JOATEN GONBIDATZEN ZAITUZTET

2 comentarios: