lunes, 7 de noviembre de 2016



Gertaera:
Larunbat hau, laguneki pasa nuen. Pelikula bat ikusteko geratu ginen, baina gertaera pixka bat luzatu egin zen. 19:30etan zen pelikula, baina sarrerarik gabe ez geratzeko goizago geratu ginen, 18:00etan Muguru parkean. Amaia Castroman eta biok, zentrotik urrunago bizitzen garenez, eta hordu horietan ia-ia gaua denez, biak batera geratu ginen "Todo a Cien" dendaren ahurrean. Ni, berandu heldu nintzen :P. Biok abiarazi ginen parkera. Heldu eta "Goxo Txori" dendara joan ginen gozokiak edo nahi genituen paketeak erostera. 20 minutu egon ginen "Torrezabal Kultur Etxea"-ren aurreana "Ume berezientzeko Miss Peregrine-ren etxea"-ren sarrerak erosteko.

Resultado de imagen de miss peregrineUme berezientzako Miss Peregrineren etxea:
Peregrine's Home for Peculiar Children (Espainian El Hogar de Miss Peregrine para niños peculiares, Hispanoamerikan Miss Peregrine y los niños peculiares) abenturetako film estatubatuarra, Tim Burton-ek zuzendutako eta Jane Goldman-ek idatzizko fantasiazko eleberri oinarrituta da. Eva Green-ek, Asa Butterfield-ek, Purnell, Chris O'Dowd, Allison Janney, Terence Stamp, Kim Dickens, Rupert Everett, Judi Dench eta Samuel L. Jackson; pelikularen protagonistak dira.  2015eko otsailean, Londresen eta Estatu Batuetan filmatu zen. 2016ko uztailaren 8an estreinatu zen Estatu Batuetan, 2016eko irailaren 29an Espainan. 
Ez dizuet filma kontatuko, grazia ez galtzeko. Baina bai trailerra erakutziko dizuet: 

2 comentarios:

  1. Ni zuekin batera pelikula ikustera joan nintzen eta asko gustatu zitzaidan :p

    ResponderEliminar