sábado, 5 de noviembre de 2016

LEHENGUSINEKIN ASTELEHENEAN ETA ASTEARTEAN



Astelehen honetan, denek dakizuenez, Halloween izan zen. Nik nire lehengusinekin, Arrigorriagan ospatu genuen, beraiek hor bizi direlako. 
Lehenengo, nire lehengusinen etxera joan ginen eta ni, Lier, Harriet eta Beñat,(nire lehengusuak), Arrigorriagan daukan lagun batzuen etxera joan ginen. Hor, Bosco eta Eloy zeuden, gure lagunak.
Ni, hemendik nago, segurazki ez dakizuela, nor naizen
Beraien amak, oso ondo sukaldatzen duenez, gauza oso bitxiak egin zizkigun jateko. Hauek dira: "Salchimomias": Saltxitxak ogizko masarekin biratuta, momia bat bezala, "Palomitak odoletan": Palomitak marrubizko siropearekin, eta Kalabazazko bizkotxoa.
Resultado de imagen de salchimomias
Salchimonias
Jan eta gero, "truco trato" galdetzera joan ginen etxe batzuetara, eta gozoki asko hartu genituen. Oso ondo pasatu nuen. Nik nire lehengusinen etxean lo egin nuen. 
Asteartean, Getxora joan ginen, nire lehengusu-lehengusinak, nire osabak, nire gurasoak eta nire arreba. Oso ondo pasatu genuen, polleria batean jan egin genuen, eta oso gozoa zegoen dena.
Ondoren, helduak kafe bat hartzera joan ziren, eta hondartza ondoan zegoenez, umeak hara joan ginen jolastera, eguna amaitu zenean, bakoitza bere etxera joan zen, 


ZELAKO EGUNAK!!!

13 comentarios:

  1. Kaixo lagunak Asier naiz. Egun asko pasatu dira ezin naizela ezer esan baina azkenean ahal dut sartu hemen. Esan nahi dudala da falta asko botatzen zaizuet. Gero arte guztiori eta ondo pasatu mesedez.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aupa Asier!!!! Zenbat denbora lagun! Pasatu ondo zuk ere Ciudarealen mesedez!!! Guk ere faltan botatzen zaizugu!! Agur

      Eliminar
    2. Aspaldiko Asier!! Zer moduz? Ziur nago ondo egongo zarela, hango lagunekin jolasten, asko ikasten eta zure familiagaz disfrutatzen. Asko poztu naiz zure iruzkina ikusi dudanean. Hemen ere zure falta nabaritzen dugu, faltan botatzen zaitugu.
      Gure blogean partehartzailea izateko askotan bidali dizut zure email-era gonbidapena baina esan didate arazoak dituzula onartzeko. Berriro bidali dizut gonbidapena, beraz ea oraingoan lortzen dugun.
      Musu eta besarkada handi bat!! Zaindu zaitez eta laister arte!
      Maisu Jorge.

      Eliminar
    3. Nik ez dot asmatu nor den Josu...
      Ea zuetako baten batek asmatzen duen.

      Eliminar
    4. Asier!!!!!!!noiz etorriko zara eskolara edo Galdakora?

      Eliminar
    5. Asier!!! zembat denbora ikusi gabe zer moduz zagoz Ciudad Realen. Espero dut hurrengo oporrretan Galdakaora etortzea, zu ikusteko gogoak ditut.

      Eliminar
  2. Kaixo Asier!!! zelan zaude??

    ResponderEliminar
  3. Kaixo asier!!!Aupa! Zer moduz Ciudad Realen? Gu hemen ederki asko! Barkatu aspaldi ez deitzeagatik baina azkenaldi honetan oso lanpetuta egon naiz. Espero dut laister elkar ikustea eta gure istoriak eta abenturak kontatzea (asko dauzkat handik bueltaka...) Faltan botatzen zaitugu, nire ustez gehiegi, zure prezentzia asko nabarmentzen da gainera. Seguru ederki egongo zarela zure herrian nahiz eta gu faltan bota, espero dut ahala izatea. Ondo pasa eta disfrutatu topera, hemen zein han. Noizbait zerbait behar baduzu gu kontuan hartzeko aukera duzu. Zuri bisitatxoren bat egiten saiatuko gara. Sorte on eta gorantziak zure gurasoei. NAHIA

    ResponderEliminar
  4. Halloween-en guk ere goxoki asko bildu genituen baita horien arrastoak garbitzeko hortzetako pasta ere!!!

    ResponderEliminar
  5. Ni behin "salchmomiak" egin nituen

    ResponderEliminar
  6. Kaaiizzoo Asierr!!!! Zelan??? Noiz etorriko zara? Faltan botatzen zaitugu:) :) :) :) Espero dut egun batean etorrtzea.

    ResponderEliminar
  7. HOLA ASIER DONDE ESTAS TE ECHO DE MUCHO DE MENOS TODO LOS DÍAS.
    TE QUIERO MUCHO PERO DE AMIGOS.UN ABRAZO.

    ResponderEliminar
  8. Eskerrik asko guztiori eta barkatu ez erantzutea,aste honetan oso lanpetuta egon naiz eta.
    Ni ondo nago, baina ez dakit noiz joango naiz visita bat egitera. Espero dut egun batean ni joatera.
    Zaindu zaitezte mesedez.
    Asier

    ResponderEliminar