miércoles, 30 de noviembre de 2016

AGURRA

Kaixo denoi:
Dakizuen moduan gaur nire azken eguna izango da Gandasegin. Pena handiarekin agurtzen naiz, oso gustora egon naizelako zuon artean.
Nire gelako ikasleei mila esker egin duzuen lan guztiagatik. Ez zaituztet  inoiz ahaztuko, nire bihotzean eramango zaituztet betirako.
6 mailako ikasleoi,  jarraitu mutiko eta neska jatorrak izaten.
Eskerrik asko gurasoei ere, nire lana erreztu didazuelako.
Bi urte eta hile batzuk eman ditut eskola  honetan, ikasle eta lankide apartekin. Jorge eta Miren, eskerrik asko eman didazuen laguntzagatik.  Zuekin bizitako momento paregabeak beti izango ditut gogoan.
Gandasegi eskolako lankide guztieei ere mila esker, primeran sentitu naizelako zuekin.

“Esaterik badago
esango dut argi
eskolak eman dizkit
lagun ugari
urte apartak izan dira
nola uka hori
horregatik bihotzez
eskerrak danori”

                                                                       

                                                                                                                                       


ALAZNE BILBAO

1 comentario:

  1. Ze ondo geratzen zarela! Nik uzte nuen joango zinela beste eskola batera.

    ResponderEliminar