miércoles, 2 de noviembre de 2016

HALLOWEEN HIPIKAN, SALTOEN LEHIAKETA


                 HALLOWEEN HIPIKAN, SALTOKO LEHIAKETA


2016ko urriaren 31an Halloween ospatzen da. Nik hipikan ospatu nuen. Han egon behar nintzen 16:00  etan, neukalako salotko konkurtzoa. Saltoa 0,30 zen , egiteko Sahara izeneko zaldi bat tokatu zitzaidan. Oso urduri nengoen, baina hasi nintzenean margozten halloween moduan margozten odola faltsua eta holan, hasi nintzen lasaitzen. Salto lehiaketa hasi baino lehen berotu genuen salto batzuk eginez, baina bakarrik saltoak ez zuten kontatzen, mozorrorik hoberena ere bai. 17:00etatik 17:30arte berotzen egon ginen eta hasi zen lehiaketa Oso urduri nengoen esan zutenean nire izena, baina hasi nintzenean kendu zitzaidan urduria. 270 puntu nituen, 6garrena geratu nintzen, baina kendu zidatenelako 10 puntu ia jausten naizelako. Bukatu zenean sariak banatu zituzten. Ni dardarka nengoen eta bapatean esan zidaten kopa bat irabazi nuela eta Junek ere bai, mozorroagaitik. Oso pozik jarri nintzen eta gero aparte diploma bat ere eman ziguten. Nik ez nuen sinisten, nire lehenengo saria izan delako.


2 comentarios: