domingo, 13 de noviembre de 2016

SOPUERTA ABENTURA

Urriak 30 nire ama, nire ahizpa eta ni joan ginen SOPUERTA ABENTURA-ra. Ailegatu ginenean egon ziren batzuk dronekin,  pista bat zegoelako eta gelditu ginen ikusten. Atera ginen autotik eta hamaiketan zabaldu zuten. Lehenengoak sartzen izan ginen eta jarri zizkiguten arnesak eta azaldu zuten dena, nola jarri tirolinetatik botatzeko... Zuhaitzetan zirkuito asko zeuden eta oso altuak ziren.

Koloreekin ordenatuta zeuden: 1. urdina, 2. berdea 3. berdea 4. laranja 5. gorria ( edo galdetzen diozu monitoreari). Nik egin nuen urdina, bi berdeak eta urdina eta justu tokatu zitzaigun laranja. Nire ahizpak ez zuen nahi bota, baina nik bai. Igo ginen bota behar ginen tirolina batetik, gero beste bat eta beste bat eta hor damutu nintzen igoteaz, igo behar ziren eskailera antzeko batzuk eta ezin nuen. Igotzen nengoela engantzatu zitzaidan arnesa eta ia hasten naiz negarrez. Gainera "bertigo" daukat. Tirolina handi bat izan zen diberrtigarriena eta amaitu zen ( bertigo daukatenei ez diet gomendatzen laranja). Falta zen gorria baina esan genuen ez genuela bota nahi hortik. Bukatu eta gero, nekatuta geunden eta bokata bat jatera joan ginen. Berandu egin zenean etxera bueltatu ginen.


2 comentarios: