lunes, 6 de marzo de 2017

ZAPATUAN LEHIAKETAN

Zapatu goizean ez nituen egin etxerako lanik oso urduri nengoelako eta horregatik ezin izan nituen egin. Arratsaldean lehiaketa izan nuen. 15:30etan uretan uretan egon behar ginen entrenatzeko eta gero 4-etan hasten zen lehiaketa. Maristan izan nuen eta trampolinak oso txarrak dira. 
Nik erreleboak egin nituen,  100x 4 espalda. Niri tokatu zitzaidan Nahia , Anne , Ariadne eta ni. Talde ona, nik 1'30 min egin nituen. Jarraian 100 libre= krol egin behar nuen eta 1'23 minutu egin nituen.
Azkenik etorri zen azkenengo proba,  luzeena eta gero eta urduriago. 200 mariposa. Nik egin behar nituen 200 mariposa hoberenekin, denbora onenak azkenengo seriean doazelako. Serieak dira zenbat pertsona doazen lehenengo txandan. Nik joan nintzen Irati, Eider, Nahia, Nahiarekin. Minima 3'30"00 zen baina nik ez nuen hori egin. Nik egin nuen 3'33 minutu.














1 comentario: