jueves, 2 de marzo de 2017

nire izekoren urtebetetzean


          NIRE IZEKOREN URTEBETETZE                                           EGUNA


Otsailak 22 nire izekoren urtebetetzea izan zen baina Otsailak 26-an ospatu zuen. Pixka bat triste nengoen ze inauteriak ziren eta joan behar nintzen.
GOIZEAN: altxatu nintzen ohetik 10:15-etan gozaldu nuen eta geratu nintzen goiz guztia etxean.
Resultado de imagen de merendola

ARRATSALDEAN: 15:00-etan jan genuen eta 15:45-etan amaitu genuen. Telebista pixka bat ikusi nuen. Denbora pasa ta gero hasi nintzen arropa janzten. Amaitu genuenean joan ginen nire izekoren etxera. Han zeuden nire beste izeko nire lehengusinak eta nire osaba. (Guk joan ginen nire aitite eta nire amamarekin autoan Galdakaon bizi direlako). Merendola egin genuen eta bueltatu ginen Galadakaora. Ni joan nintzen etxera eta nire ahizpa geratu zen bere lagunekin.

1 comentario:

  1. Nik Orain dela asko (hilabete bat baino gehiago) ez dudala urtebeteze batean parte hartzen.

    ResponderEliminar