viernes, 3 de marzo de 2017

Bilboko sorrera

Bilboko sorrera: Gaztelako Fernando laugarrenak Maria Diaz de Harori potere guztia kendu zion ez zegoelako bere proiektuen alde, deskubritu dugu,  Diego Lopez de Haro Mariaren osaba zela baita ere. Erregeak Maria Diaz de Harori Gaztelako herrialde batzuk eman zizkion Bilboren ordez.

Diegok carta puebla baten bidez abisatu zien herritarrei Bilbo haunditzeko. Carta Pueblan bilbotarrentzat pribilegio edo abantail batuzk agertzen dira, baina abantail hoien ordez Bilboren birpopulaketa lortu behar zuten, hau da Bilbo haunditu. Izan ere, Bilbo oso leku estrategikoa zen, batez ere portu garrantzitsu bat zuelako.

Amets, Jon D., Nahia eta Bachir

3 comentarios:

  1. Oso ondo pasa nuen antzerkia egiten, asko ikasi genuen eta gaitera guztiok batera prestetu genituen gauza guztiak, esaten baterako itsasontzia, fondoa...esperientzia izugarria izan da eta espero dut noizbait gehiago errepikatzea. Oso antzerki originalak izan ziren guztiak eta jende guztia sartu behar izan zen bere paperean, keinuak egia, eskuak mugitu etab. Uste dut nire ikaskide guztiek ni beste disfruta tu dutela proiektu hau.

    ResponderEliminar
  2. Taldea disfrutatu zuen pila bat, ikasi genituen gauza asko, eta ikusten da ni nagoela begiratzen, baina zen urduritazuna gaitik. Kostatu zaigu egitea gauza batzuk baina azkenean egin dugu. Bilboko sorrera egiten pasatu dugu oso ondo.

    ResponderEliminar
  3. Ni oso ondo pasa nuen zeren eta lanean lana egiten, lan hobea ateratzen da. Antzerkiko materialak egitea, niretzakooso dibertigarria izan da, ideia guztiak komentatu ditugulako. Esperientzia berri bat izan da.

    ResponderEliminar