viernes, 3 de marzo de 2017

INDUSTRIALIZAZIOA

Sarrera honetan, zer den industrializazioa esango dizuegu, eta garai haietan nola bizitzen ziren ere bai. Bi eratara esango dizuegu. Interneten iritziaz eta gureaz.  

Industrializazioa herrialde nahiz eskualde bateko industria bertako jarduera nabarmen eta nagusia bilakatzeko prozesua da, gehienetan nezakaritzan eta abeltzaintzan oinarritutako ekonomia batetik. Industrializazioak hazkunde ekonomikoa ekarri eta herritarren ekonomia maila hobetzen duela iritzi izan da, baina prozesu horretan sortzen diren ingurumen arazoak eta gizarte ondorioak ere nabarmenak dira.

Garai haietan, hasi zen industria hau da, burdin-lantegiak 1820-1900. Garai haietan oso txarto bizi zen eta lantegiko nagusia oso aberatsa eta gaiztoa zenez, jendeaz aprobetxatzen zen. Diru gutxi ordaintzen zietenez, ez zeukaten dirurik medizinak erosteko eta horren ondorioz hil egiten ziren. 100 pertsona gutxi gorabehera bizitzen ziren barrakoietan. Barrakoiak lantegiko nagusienak ziren.


Paule H., ALba, Pablo eta Paule V.



7 comentarios:

  1. Nire uztes antzerkia oso ondo atera dela (eta besteena ere). Eta horren ondorios asko ikasi dugula eta dibertitu garela asko antzerkia egiten, prestatzen...

    ResponderEliminar
  2. Nire ustez oso ondo atera zaizue ondo dakizuelako antzezten eta oso ondo ikasi duzuelako.

    ResponderEliminar
  3. Nire uztez lan pillo bat egin duzue, horregaitik ondo atera zaizue. Zorionak!

    ResponderEliminar
  4. Eskerrik asko bioi. Ni, nire partez uste dut 6. mailan egindako proiektu politena hau izan dala, taldea lan asko egin dugulako. Ere, oso ondo pasatu dut taldean papera ikasten, praktikatzen...

    ResponderEliminar
  5. Me ha gustado mucho hacer el teatro,me lo he pasado muy bien,me he divertido mucho. No he tenido verguenza y me he sentido muy
    bien.

    ResponderEliminar
  6. Esan behar dut antzerkia egitea oso esperientzia polita izan dela, eta jendeaurrean hitz egiten eta beldur guztiak kentzen ikasi ditudala.

    Nire pertsonaia antzeztu behar nuenean oso pozik eta gustura nengoen.

    Hasi ginenean bihotzak dun-dun egiten zidan, baina gero pixka bat lasaitu nintzen nik asko ikasi bainuen, eta nire buruarengan konfiantza izan nuen oso ondo egiteko.

    Edozein lan egin behar dudanean oso ondo prestatzen dut eta horretarako denbora luzea ematen dut.

    Antzerkia egiteak asko gustatu zait, taldeka prestatu baititugu.
    Gainera, gelakideak hainbat garai aurkeztu dituzte.
    Nik antzeztutako garaietan sartzen nintzen eta gauza interesgarriak ikasi ditut. Adibidez: nolako lanak zeuden, zenbat diru ordaintzen zizkieten, bizimodua...

    Eskerrik asko maisu honelako jarduerak prestatzeagatik!

    ResponderEliminar
  7. niretzako so ona eta polita diruditu zait eta oso ondo egin duzue.

    ResponderEliminar