viernes, 3 de marzo de 2017

ERDI AROA

Antzinaroaren ondorengoa eta Aro Modernoaren aurrekoa da. 
Erdi aroan merkatu asko zeuden, gehien saltzen zutenak, frutak eta barazkiak ziren. 
Erdi Aroan, aldaketa ugari gertatu ziren politikakultura, ekonomia eta medizina. . Apaizak, gerlaria eta nekazariak Erdi Aroako pertsonai garrantsitsuak ziren. 

 Erromatar Inperioaren garaian (Milango ediktuaren bidez, 313an, kristauek gurtzeko askatasuna lortu zuten) Estatuko erlijio bihurtuta, kristautasuna Europan zehar Erdi Aroko lehenengo mendeetan hedatu zen. Erlijioaren zabalkuntzarekin batera, elizaren hierarkia ere eraikitzen joan zen, Aita Santuaren inguruan.


Irati, Iker de Miguel, Anartz eta Itsasne

10 comentarios:

  1. Niri gustatu zait antzerkia egitea baina oso urduri jarri naiz. Antzerkian gainera mingaina aterata dut. Nik ikasi dut asko Erdi Aroko gauza asko. Baina gustatu zait besteen antzerkia askoz gehiago gurea baino

    ResponderEliminar
  2. Nik uzte dut gai hau (Erdi aroa) oso interesgarria dela, eta gehien gustuko dudan gai bat da.

    ResponderEliminar
  3. Niri asko guztatu zait antzerkia besteen ahurrean egitea eta gidoia prestatzea naiz kasi egunero aserretzea oso divertigarria izan da.
    Gurea antzerkirik laburrena izan da baina oso luzea egiten ba genuen gendea aspertuko zen ni gidoi luzeagoa egin nahi nuen baina Anartzek gehiago ez egiteko ezan zidan eta horduan berriro aserretzen ginen.
    esperientzia oso polita eta barregarria izan zen asko guztatu zitzaidan errepikatzea espero dut.

    ResponderEliminar
  4. Lan asko egin eta gero emen daukagu gure emaitza.
    Ez da esta politena esta oberena baina niri bakarrik lana nola egin dugun eta gustura egon bagara lana egiten inportanteena da. Eta niri hori gehiena guztatu zaidana da.

    ResponderEliminar
  5. Bai lan asko egin genuen baina Iker eta Irati haserretzen ziren baina oso polita izan. Gurea izan da laburrena baina ondo egon da. Zorionak guztiei lana egin dugulako guztiek!!!

    ResponderEliminar
  6. Antzerkia egin baino lehen oso urduri nengoen baina asterakoan hainbesterako ez zela ikusi nuen eta urduritazuna bat-batean kendu zitzaidan. Nire ustes antzerki guztiak oso ondo geratu dira eta ikusten da zenbat ikasi dugun gustiok. Eta gainera hobe antzerkia egitea azterketa egitea baino, ez?

    ResponderEliminar
  7. niretzako oso dibertigarria iruditu zait eta oso ondo egin duzue =)

    ResponderEliminar
  8. niretzako oso dibertigarria iruditu zait eta oso ondo egin duzue =)

    ResponderEliminar
  9. niretzako oso dibertigarria iruditu zait eta oso ondo egin duzue =)

    ResponderEliminar