jueves, 2 de marzo de 2017

Austria

Imagen relacionadaAustria Europanddagoen herrialde bat da. Bere hiriburua Viena da. Bere mugak Txekia eta Alemania iparraldean, Eslobakia eta Hungria ekialdean, Eslobenia eta Italia hegoaldean eta Suitza eta Liechestein mendebaldean. Austria ez dauka irtera itsasora. Baina Danubio ibaia Austria zeharkatzen du. Austria 83871 km karratu lurra du eta %1,3 ura. Bere alkatea Alexander Van der Bellen da Chritian Kern bere kantzilerra federala.
Imagen relacionada
Hau Hallstatt da
Pertsonai famatu bat Austrian jaio zena Mozart musikaria da eta oso famatu izan da abesti onak egin zituelako, adibidez, "Pequeña Serenata Nocturna".
Hor egiten den kirola eskia da eta dantza Vals da. Austrian dagoen janari tipikoa pastelak dira.
Austrian jauregi asko daude: Schönbrunn-ko jauregia, Kinsky jauregia, Trautson jauregia...
Nire amama eta aitite Austriara joan direnez oso polita izan dela esan didate. Nik Austriara joan nahi nuke gauzak guztiak ikusteko.
Nire amamak eta aititek esan didatenetatik gauzak gehien gustatu zaidana Hallstatt izan da.

1 comentario:

  1. Pasadan urtean, austriara joatea genuen pentsatuta ionek eta nik baina azkenean jironara joan ginen. Ala ere espero dut etorkizun ez oso Urruti batean Austria bisitatzea.

    ResponderEliminar