jueves, 20 de octubre de 2016

Hacinas

Hacinas nire familiaren herria da.
Niretzat joaten naizenean asko gustatzen zait lehenguzinekin, aitite-amamarekin eta osaba-izekorekin joaten naiz, urtero bi aldiz.

Horan dela bi hilabete joan ginen asko gustatzen zaigu zeren eta eta ez dago electrizitatea ezta wifia.
Resultado de imagen de hacinas burgosDena zu egin behar duzu Adibidez: sua.
Eta etxe guztiak harriz egnda daude.

Gainera nire lehenguzina josu, imaginasioa asko.

Resultado de imagen de hacinas chimenea serranaBaina batzuetan txarto erabaltzen du adibidez: Egun batean 5 urtekin kotze bat zetorren eta esan zigun gure lehengusina, (kontuz artuko digu pertzona hori)denak korriketan joan ginen nire lehenguzina izan ezik eta esan zuen ez didazu beldurra ematen nire lehenguzinak  hasi ziren ala, ez dauka beldurra(nik ere esan nuen)
baina azkenean esan zigun gezurra sala.
Asko gustzen zait ze gu bakarrik al gara joan kaletik.
Espero dut zuek joatea hau nire birraititearen etxea da

1 comentario: