martes, 31 de enero de 2017

Nire saskibaloiko partidua Almagroan

Imagen relacionadaAtzo nire taldea eta ni saskibaloiko partidu bat Almagro taldearen kontra jolastu genuen. 
Zortziak eta hamarretan autobusa hartu genuen baina ordu batak laurden gutxiagotan jolastu behar genuen.
Bidean saskibaloiko partidu bat ikusteko geratu ginen. 
Guk irabazi genuen, 42-19 emaitzarekin.
 Gero gure etxera joan ginen.

Eta horrela nire sarrera bukatzen da.
Espero dut gustatzea eta disfrutatzea.

Resultado de imagen de saskibaloia


Agur.


3 comentarios:

  1. Kaixo Asier! Posten nahiz irabazi izana. Ni ez dut ulertzen saskibaloiz, gain a uste dut "matzakatu" diezuela. Agur!

    ResponderEliminar
  2. Zorionak!Nahiz eta partida ikusi ez uste dut bikain jolastuko zenutela guztiek, batezere zuk.

    ResponderEliminar
  3. Kaixo lagun, ze ondo! 42-19 emaitz bikaina da! Oso onak zaretela dirudi.

    ResponderEliminar