jueves, 5 de enero de 2017

Nire olentzeroaren eguna

Kaixo lagunak, ondo portatu zarete?
Uzte dut baietz pertsona onak zaretelako.

 Sarrera hauetan nire olentzeroaren eguna kontatuko dizuet.

Abenduaren  24an nire amamako etxean afaldu genuen. 12:00an nire gurasoko lagunen etxera joan ginen eta asko disfrutatu dut gauza asko egin ginen eta.
5:00an etxean joan ginen eta lo egin ginen.
Abenduaren 25an opariak ikustera joan ginen.

Hauek izan zuten:
Mahaiako jolasak.
Skate bat.
Gozoki asko.
Hamar euro.

Hau da nire olentzeroaren eguna. Zer oparitu dizue olentzeroa?

1 comentario:

  1. Kaixo Asier! Posten naiz Olentzero Eguna hain ondo pasatu izana. Niri Olentzerok Ukelele bat oparitu dit. Eskerrik asko sarrera polit onen gaitik. Besarkadatxo nazionala (ez da hainbesterako diztantzia, baina nacionala hitz ondo geratzen da) eta AGUR!!!

    ResponderEliminar