jueves, 26 de enero de 2017

GOROZIKA (2.EGUNA) on PhotoPeach

8 comentarios:

  1. Oso ondo pasatu dut Gorozikan, batezere disko festan!

    ResponderEliminar
  2. Gorozika zoragarria izan da, nire ustez bi egun hauetan aukera zoragarria eduki dugu lagunekin jolasteko eta beste geletako jendea gehiago ezagutzeko. Asko gustatu zitzaidan txantxen saioa, oso dibertigarria izan zen, barre eta barre ibili ginen gau osoa. Gainera pizza, bizkotxoa eta koktela egin genuen, uste dut sukaldatzeko orduan gure lagunekin gauzak banatzen ikasi genuela. Gustatuko litzaidake pare bat egun gehiago geratzea Gorozikan!!!

    ResponderEliminar
  3. Oso ondo pasatu genuen denak, gainera paisai zoragarria seukan, animaliekin lorehekin..... Monitorak eta ango jende guztia oso jatorrak ziren gurekin.
    lehengo egunean ez nuen oso ondo pasa ze jan eta gero utzi zigutelako 3hordu frontoi batean eta aspertu nintzen pizka bat.Baina bueno bigarren eta hirugarren egunean ez zen gertatu. Hiru egun oriek oso ondo pasatu genuen GOROZIKAN, eta ni gogo asko ditut berriro joateko.

    ResponderEliminar
  4. Nire uztez dibertigarria izan da, baina egon dira momentu batzuk azpertu egin naizela nik espero nuen beste gauzaren bat egitea baina bueno diskotekan eta denbora librean super ondo pasatu gendun, gainera abestu zidaten diskotekan zorionak zuri nire urtebetezea zelako, oso pozik jarri nintzen baina lotsa pasatu nuen. Nire uztez Gorozika izan zen polita, animaliak zituztelako, paisaia ikaragarria...
    ESKERRIK ASKO MAISUEI GOROZIKARA ERAMATEAGATIK

    ResponderEliminar
  5. Bigarren eta hirugarren egunak hoberenak izan ziren,zeren eta lehenengoan baino gauza gehiago egin genituen: Asto bateri janaria eman, mendi baten tontorrera igo genuen denok batera,nik gutxienez nire lagun ez ezagunaren oparia amaitu nuen, pizza eta bizkotxoak zukaldatu genituen taldeetan... Errezumituz hiru egun izugarri batzuk izan dira errepikatzekoak.

    ResponderEliminar
  6. Nire ustez nik oso ondo pasatu nuen gorozikan nire lagunekin jolasten eta mendirara paseo bat egitera...Baina niretzat oso-oso astuna eman zitzaidan frontoia, 3 ordu igaro egin genuen lehenengo egunean frontoian, eta ni beste gauza bat espero nuen.
    Baina oso ondo pasatu nuen, niri asko gustatu zitzaidan mendira joan genuenean, baina oso nekatuta etorri nintzen menditik, uf!
    Niri gehien gustatu zitzaidana disko festa egin genuenean izan zen, hori ua! oso dibertigarria eta ondo pasatu nuen, gau osoa nahi nuen igaro disko festan.
    Azkenean oso pozik joan nintzen nire etxera, eta nik lehenengo egunean esan nuen gorozika zela aspergarria baina gero egunak pasatu zirenean pozik-pozik jarri nintzen!

    ResponderEliminar