lunes, 16 de enero de 2017

IKASIKO DUT MARRAZTEN!

Pasaden astean, ostiralean, Amaia etorri zen nire etxera jolaztera. Barari asko gustatzen zaio marraztea. Ohialeekin etxetxo bat egin genuen eta barruan marrazten ari ginen. Orduan marrazki lehiaketa bat nah genuen egin eta orretarako bideo batzuk ikusi genituen. PIYOASDF marrazten duen youtuber ez oso famatua da.
Resultado de imagen de piyoasdf
↟~PIYOASDF~↟

Neskak Piyo du ezizen. Ez duzue sinetsiko baina bere benetako izena MURIEL da. Chilen jaio zen. Ez du esaten baina, 20-30 urte izango ditu. Piyori bakarrik ez saio ondo ematenn marrazte, ere buztina oso ondo kontrolatzen du. bere abotza bikaina da, orregaitik era gustoko du abestea. Benetan, pena asko ematen dit ainbesteko talentua duen neska batek bakarrik 169.609 suscriptore eukitea, beste batzuek 733.771 ("365 bocetos"ek).

Zapatu osoa bere bideoak ikusten pasatu nuen. Bideo pilo ikusten baten eta birritan, datu guztiak saiatzen ikusten. Orduan, ikusi nuen "Aprendemos a pintar" bideoak. Han, nola marrrazten den erakusten dizu. Txoratu nintzen ori ikusterakoan, zeren eta betidanik nahi izan dudalako  errealista marrazketa.
...Hau bere kanala da...⬆

No hay comentarios:

Publicar un comentario