jueves, 27 de abril de 2017

Aste Santua



Resultado de imagen de ea pueblo                                                    Aste Santua 



Nire aste Santuan joan nahiz 4 egun Ea-ra.

Osteguna: 
Resultado de imagen de vistas de la atalaya eaGoizean esnatu ginen, gozaldu genuen, jantzi ginen... 12:00-etan atera ginen etxetik eta 13:00-etan heldu ginen. Aparkatu genuen, maletak artu eta etxera joan ginen. Maletak utzi genituenean joan ginen muellera. Han egon ginen denbora asko etzanda 14:30-etan haiegatu ginen etxera. Jan genuen (Han 15:00 jaten da). Jan ostean telebista ikusi genuen. Amaitu genuenean joan guinen Atalaya-ra (mendi antzeko bat da eta handik itsasoa ikusten da) joan ginen. 21:30-etan ni joan nintzen etxera, nire aita eta nire ahizpa ez. 22:00-etan haiegatu ziren denak nire atite, nire amama, nire aita eta nire ahizpa. Afaldu genuen eta telebista ikusi eta ohera.

Ostirala:
Resultado de imagen de charco de barroGoizean 10:00-etan esnatu nintzen. Prestatu nintzen eta mendi batera (ez naiz gogoratzen mendiare izena) joan ginen nire ahizpa, nire amama, nire aita eta ni. Mendian aurrkitu genuen lokatzezko bi putzu lehenengoan nire ahizpa zartu zuen hanka eta zapata guztia zikindu zuen eta bezte putzuan zegoen leku txiki bat pazatzeko baina labandu egiten zuen eta nik jausi nintzen lurrera eta mayak zikindu zitzaidan. Etxera heldu ginen 14:30-etan gutxi gora bera dutzatu ginen eta jan genuen jan ostean telebista eta kalera muellera. Muellean geratu ginen eta 21:00-etan etxera nire ahizpa eta nire aita joan ziren futbol partida ikustera helgu zirenean afaltzera joan ghinen, telebista ikusi eta ohera.

Larunbata: 
Goizean esnatu, gozaldu eta prestatu nintzen ze nire ahizpa eta nik joan ginen argazkiak egitera. Egon ginen super ondo baina hasi zen euritan eta joan ginen etxera. Jateko ordua heldu zen eta aurreko eguneko arratzealde berdina eukin nuen.

Igandea:
11:00-etan esnatu ginen, gozaldu nuen eta beste mendi batera joan ginen. 14:30-etan heldu ginen maletak egin genituen jan genuen eta jan genuen. Jan ostean Galdakaora bueltatu ginen.   


Resultado de imagen de ea pueblo
Resultado de imagen de muelle de ea puebloResultado de imagen de ea pueblo







No hay comentarios:

Publicar un comentario