domingo, 23 de abril de 2017

nire patinetea apurtuta

Astgesantuko egun batean jeitzi nintzen gorlizeko lagun batekin eskatreparkera eta truko batzu egiten ego nintzela eta olgura antzeko bat sentitzen eban eskutokian eta conturatu nintzen eskutokia ebakita segoela saiatu nintzen beste aldetik presinoa sartze baina ez zuen guntzionatzen, orduan nire aitaren taierrera eraman nuen eta conpondu sida baina oin dela 2-3 egun berris aputu  sait orguan berris konpondu bear izan du.

mgp vx3 berde bilaketarekin bat datozen irudiak









6 comentarios:

  1. Bueno, patinetearekin kontuz ibili beharko zara berriro apurtu nahi ez baldin baduzun. :)

    ResponderEliminar
  2. Joe,ba ze faena.Patinetea oso polita da eta espero dot berriro kompontzea

    ResponderEliminar
  3. Joe,ba ze faena.Patinetea oso polita da eta espero dot berriro kompontzea

    ResponderEliminar
  4. Kontuz ibili behar da patineteekin, patinete hori dirudu dela oso ona

    ResponderEliminar
  5. Kontuz!! Apurtzen baden ahal zara jausi eta egin mina.

    ResponderEliminar