domingo, 23 de abril de 2017

Nire Oporrak





    Pazko astean Madrilera joan gara lagun batzuekin.Gure helburu nagusia zen gure lagunaren amarekin eta nire amarekin edpRnRMadrid maratoia egitea,baina Madrilen geudenes aprobetzatzeko Warner park -era joan ginen.Niri asko baina asko gustatu zitzaidan,supermanen montatu nuen eta batmanen lehengo ilaran tokatu zitzaidan.Gero Warner parketik ateratzerakoan Carlos sainz-en kartinera joan ginen montatzera baina umeak zortzirak baino lehenago ziren  eta ezin ginen montatu nire arreba,laguna eta nik,orduan nire aita eta bi lagun montatu zuten,nire aita hiruretik lehenengoa izan zen,baina esaten du oso ondo pasatu zuela eta hori da garrantzitzuena.
Hurrengo egunean Madrid bizitetan joan ginen denok batera.Igandean egun definitiboa izan zen nire ama eta laguna lasterketa egingo zuten.Goiz altzatu eta  lasterketara joan ginen lagunekin geratu genuen lekuan.Ama km 15-an oso ondo zigoan komparatuta lagunarekin eta komparatu gabe.Gero meta parke del retiron zegoen.Hortze sarreran korrikalariak animatzeko rock and roll musika zegoen.Ama lasaterketa bukatu ondoren hotelera dutzatzera joan zen eta guk berarekin maleta egiteko.Askenean kotzean sartu eta etxera joan ginen.








No hay comentarios:

Publicar un comentario