jueves, 22 de junio de 2017

3.ZIKLOKO LABURPENA



Nik pixka bat urduri etorri nintzen 5.mailara, eta gogoratzen naiz lehenengo eguna, denak lurrean geunden pilotekin ezagutzen. Bi urte hauetan generalean oso ondo pasatu dut, (irteerekin, osasun astearekin, jolasekin...) 
5. eta 6. mailan zeuden pertsona batzuk ez nituela azko ezagutzen, baina horain gelan, eta taldeetan pertsona asko ezagutu egin ditut, eta batzuk dira horain nire lagunak. 
5. eta 6.mailan gauza asko ikasi ditut, nik errezago ikasi dut gauza batzuk, dibertigarriak izan direlako, adibidez bi dadoz botata zein zenbaki dauka probabilitate gehiago ateratzeko. Egin genuen gameluen lasterketa bat, eta ikusi zen 7.irabazi zuela.
Resultado de imagen de gandasegi eskolaIrteerak oso dibertigarriak izan dira eta gainera gauzak errealitatez
ikusten ere ikasi dugu. 
Ez dugu eukin (nik uzte dut) etxerako lan asko, eta batzuetan ez dugu eukin ez etxerako lanak. 
5.mailan Asierrekin egon ginen, oso gutzitan euskera asko ikasi zuen, medito asko zeukan! Baina sorte txarragaz berriro Ciudad realera bueltatu behar izan zen. Baina 6.mailan Jon Dominguez etorri zen. 
Resultado de imagen de salinas de añana5.mailako azkenengo irteera oso dibertigarria izan zen, lehenengo Añanako salinaras joan ginen, eta gero piszinara! Aurtenengo irteera oso dibertigarria izan da ere, hondatzan egon ginn, libre, kaiak, jolasak... egiten, baina sorte 
Resultado de imagen de kayak de martxarra eukinda ez ziren egon olatuak eta surf ez genuen egin. 

Gaur agur ezan behar diogu eskolara eta pixka bat triste nago, espero dut sortea eukitea institutoan eta asko ikastea, eta ere ondo pasatzea.  

GANDASEIB 16-17AGUR EGIA!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario