martes, 28 de febrero de 2017

NIRE LEHENENGO PARTIDUA

                               
Zapatuan nire lehenengo partidua izan zen. Oso urduri egon nintzen, berotu ondoren partidua jokatu nuen. 
Jolasten hasi nintzenean sake guztiak hirura botatzen nituen, partidua aurrera joanda lehenengo zatia irabazi nuen 10-7 orduan lasaiago egon nintzen bigarren zatian. Bigarren zatian lasaitu nintzen eta irabazten joan zen, nik pentsatu nuen irabaziko nindutela baina
sake pare bat laura eta aurretik jarri nintzen. 8-8 joan ginenean, kortada bat egin eta 9-8 nik irabazten. Orduan azkeneko tantoa niretzat ederrena izan zen. Sakea hirura , berak dejada bat egin eta amago batekin 10-8 geratu ginen, nik irabazi nion.
Zelako ilusioa! Esan behar da besteak ondo jokatu zuela. Nire amamaren etxera heldu nintzenean herriko frontoira joan nintzen jokatzera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario