martes, 28 de febrero de 2017

Badaguás eskiatzen

Zapatu goizean eskiatzera joan nintzen. Nahia, Ione, bere osaba, bere aita eta ama, nire ama eta ni. 3 ordu dira Jacara joateko baina guk joan ginen herri txikitxo batera Jacainguruan dagoena, Badaguás izenekoa. Han Nahia eta Ione lo egin zuten gero beste logela batean bere osaba, bere aita eta bere ama eta gero nire ama eta ni. Altzatu ginen 7etan prestatzen joateko, 7:35 kotxea hartzeko eta heltzeko 8:15. Nik eskia aukeratu nituen baina nahiago nuen snowboard egitea. Nik klaseak nituen monitore batekin, ordu bat eta gero 3 ordu monitore berdinarekin. Hurrengo egunean nik goizean neukan eta Nahiak ere nahi zuen joan teknika hobetzeko. Ondoren arratsaldean 3 ordu. Jarraian jatera joan ginen apur bat eta jarraian furgonetara deskantsatzera joaten ginen. Iglú bat ikustera joan ginen. Oso polita bueno taberna bat da ez zuen  hotzik egiten. Nik igotzen nintzen pertxetatik. Gauza bat da ipintzen duzula hanketatik eta eramaten dizula baina ezin zara eseri bestela jausten zara. Formigal da eskiatu dudan lekuan. Niri gustatu zait asko Badaguás, Jaca eta Formigal.  




No hay comentarios:

Publicar un comentario