martes, 14 de febrero de 2017

ASTEBURU BIKAINA

Resultado de imagen de comillas
Resultado de imagen de athletic 2 deportivo 1Larunbatean: Larunbat honetan Comillasera joan nintzen. Ailegatu ginenean jatera joan ginen italiar batera eta nik lau gaztako pizza aukeratu nuen. Gero herritik paseatu eta Athleticen partidua ikusi genuen, dagoelako taberna bat bere jabea Athletic taldekoa dela. Partidua txarto hasi zen eta 0-1 geunden galtzen Deportivo-ren kontra, baina bigarren zatian, Munian sartu eta 89.minutuan Aduriz sartu zuen bere urtebetetze egunean, 36 urtekin.
Partidua ikusi eta etxera joan ginen.

Resultado de imagen de esquiarIgandean: Igandean goiz esnatu ginen, 7:00-retan, zeren eta gero Reinosara joan ginen (Alto Campoo) mendira eskiatzera, eta hemendik alto campoora 1:20 ordu daudelako.
Nik egia esanda, ez nuen inoiz eskiatu eta pizka bat txarra nintzen, baina monitore bat geneukagunez, azkenean ondo atera zen. Oso ondo pasatu genuen eskiatzen, niretzat esperientzia berri bikaina izan zen.

Asteburu oso ona!



2 comentarios: