lunes, 27 de febrero de 2017

ARTXANDARA ETA BILBORA


Resultado de imagen de funikular artxandaIgande honetan Artzandara joan nintzen, nire aita, ama, arreba eta aitite eta amamarekin joan ginen. Jan baino lehen patinatzeko leku batera joan ginen, nire arreba patinatu eta nik futbolera jolastu nuen nire aitarekin. Isidro deitutako jatetxe batera joan ginen jatera, ni filete patatekin hartu nuen eta oso gozoa zegoen. Jan eta gero Funikularrara joan ginen. Bilbora jaitzi ginen, taberna batean ikusi genuen sartu barik Athletic 1-1 zegoela Granadaren kontra. Kasualitatea egon zen eta nire osabari eta izekori ikusi genion.
Resultado de imagen de zubizuriNire osabarekin hitzegiten zeuden bitartean begiratzen dut atzera eta ikusten dut Athletic sartzen duela gola eta pozten naiz. Gero zubizurira joan ginen, Bilbotik paseo txikia eman eta ikusi genuen ere justo Athletic beste gol bat sartu zuela, azkenean Atgletic 3-1 Granada. Eta gero nire aititeen etxera joan ginen lo egitera, egun oso ona izan zen. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario