lunes, 6 de febrero de 2017

6 ASTETAN 800m

Nik 6 astetan 800 m igeri egin  behar dut egiteko minima. Neskak 800m eta mutilak 1500m. Neskak 800=32 largu eta mutilak 1500=60 largu. Mutilak nekatzen dira askoz gehiago. Geratzen zaizunean 50m=2 largu jotzen dute kanpaiak abisatzeko geratzen zaizula 50m. Nik ez dut nahi egin 800m nekatzen duelako asko. Eta ezin dut joan oso astiro joan behar naiz astiro ondoren medio eta azkenengo 100m intenso. Medio da ia-ia intenso, eta intenso da atope.
 Zapatu honetan 400 m igeri egin behar dut Goroztizan.  200m krolean daukadalako Bizkaiko minima. Azkenengo lehiaketan 200x Bizkaiko 3. hoberena geratu nintzen nire adinean. 2 segunduetara nago Euskadiko minima egiteko. Nik nahi dut egin minima  joateko Euskadiko lehiaketa ikustera. Baditut minimak: 100x, 200x, 200krolean....Horrek Bizkaiarako.
Gure liga:
1. Galdakao
2. Getxo
3. Santurtzi
Hemen daukazue gure web-a ikusteko minimak.


http://www.bizkaiaigeri.es/documentos.php?id=1

Jarraian eman behar diozue botoi batera ona: 

JUEGOS ESCOLARES BIZKAIA - MÍNIMAS/BIZKAIKO ESKOLARTEKO JOKOAK - GUTXIENEKOAK





No hay comentarios:

Publicar un comentario